Customer Service
- Waarom wordt zilver zwart?
- Kan een verzilverd artikel ook handmatig gegraveerd worden?
- Waarom staan er geen prijzen bij een aantal gouden sieraden?
- Waar kan ik bij de bestelling de tekst voor het graveren opgeven?
- Waarom krijg ik geen antwoord terug als ik een vraag per mail stel?
- Wat is een cadeau bericht?
- Updating Account Information
- Waarom wordt zilver zwart?
- Zilver is een metaal dat reageert met zijn omgeving en zwart oxideert.Dit is een natuurlijke eigenschap, die niet afdoende kan worden verholpen. Het probleem is tijdelijk op te lossen door het zilver te voorzien van een laagje lak of rhodium.
Maar deze lak of het dure rhodium zal er na verloop van tijd afslijten en vlekken veroorzaken op het zilver.
Het best kunt u het zilver regelmatig poetsen met een zilverdoek. - Kan een verzilverd artikel ook machinaal gegraveerd worden?
- Een verzilverd artikel kan niet altijd machinaal gegraveerd worden, u kunt hierover vooraf navraag doen. Een verzilverd artikel kan meestal wel handmatig gegraveerd worden.
- Waarom staan er geen prijzen bij een aantal gouden sieraden?
- Dit komt omdat de goud koers momenteel erg fluctueert en de prijzen daarom altijd niet up to date zijn. Binnenkort wordt het automatische systeem op de site aangepast en zullen er prijzen bij alle gouden artikelen komen.
- Waar kan ik bij de bestelling de tekst voor het graveren opgeven?
- U kunt de tekst voor het graveren opgeven in het kader naast de artikel omschrijving. Wanneer er nog geen kader staat dan kan het in het opmerking venster tijdens het afrekenen.
- Waarom krijg ik geen antwoord terug als ik een vraag per mail stel?
- Dit kan misschien komen omdat u het email adres foutief heeft ingevuld, wij krijgen de mail dan weer terug en weten niet wat het correcte mail adres is. Ook komt het vaak voor dat de mailtjes die wij retour sturen bij u in de spam box of ongewenste mail map terecht komen. Dit komt vooral vaak voor bij Gmail.
- Wat is een cadeau bericht?
- Een cadeau bericht is een berichtje of klein kaartje wat we alleen bijvoegen bij een bestelling die we namens u naar een ander adres sturen zodat de onvanger weet van wie het afkomsig is.
- Updating Account Information
- Nog geen vragen.